Kategorie produktów
Wydawnictwo PSYCHOSKOKWydawnictwo PsychoskokAutorzyPaweł Sala

Paweł Sala

Paweł Sala – absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Od 2006 roku związany z agencją interaktywną Opcom. Początkowo jako key account manager odpowiadał za pozyskanie – do grona klientów agencji – a następnie działania interaktywne takich marek jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i innych.
Od 2008 roku skupił się w swojej pracy na wprowadzeniu na rynek nowego (świeżego) narzędzia do email marketingu – FreshMail’a które obecnie stało się liderem w segmencie takich rozwiązań. Obecnie korzysta z niego ponad 70 000 użytkowników, a FreshMail każdego miesiąca wysyła ponad 700 000 000 wiadomości.

Ekspert email marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.

Współautor wielu publikacji poświęconych e-marketing – w tym bestselerowej książki „E-marketing – pakiet startowy. Publikuje także w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer Plus, Media i Marketing i wielu innych.
Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leaona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach Mixx Awards oraz Webstar Festival.
Poza pracą managera – trener z 12 letnim stażem w prowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu efektywności osobistej oraz szkoleń z zakresu email marketingu.