Pozycja obowiązkowa dla każdego email marketera - książki autorzy - Wydawnictwo Psychoskok
Kategorie produktów
Wydawnictwo PSYCHOSKOKWydawnictwo PsychoskokAktualnościPozycja obowiązkowa dla każdego email marketera

Pozycja obowiązkowa dla każdego email marketera

1 września 2017 / Agnieszka

To obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera. W publikacji znajdziesz praktyczne przykłady oparte na polskiej wiedzy i doświadczeniach.

Z tej książki dowiesz się
  • Czym jest email marketing? Co to jest mailing, newsletter, autoresponder?
  • Jak opracować własną strategię email marketingową?
  • Jak tanio i efektywnie budować swoją listę subskrybentów?
  • Jak zarządzać swoją listą?
  • Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu?
  • Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność?
  • I wiele więcej
Email marketing z wysokim ROI

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa.

Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w email marketing daje zwrot na poziomie 43 zł – to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki).

Od napisania pierwszej wersji „Świeżego Podejścia Do Email Marketingu” minęło już dobre cztery lata. O ile treści zawarte pierwotnie w tej książce nie uległy znaczącemu przeterminowaniu, to zasadniczo obecnie można by spokojnie podwoić ich ilość. Natomiast dziś aktualizując dane w „Świeżym Podejściu do Email Marketingu”, muszę pokusić się o stworzenie krótkiego „suplementu”, który znajdziesz na końcu tej książki.

Dodatek ten poświęcony jest jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu – potocznie zwanym „marketing automation”. Nie wdając się w tym miejscu w szczegóły, zachęcam Cię do przeczytania uważnie dodatku.

Udanych kampanii email marketingowych.